Emma


Gdybym powiedział, że była tylko dziewczyną, skłamałbym. Emma była niezwykłą osobą. Znałem ją odkąd pamiętam i od samego początku mnie intrygowała. I nie chodzi tutaj tylko o wygląd, choć w tamtym okresie głównie on mnie onieśmielał. Kiedy poprawiała włosy, po moich plecach przebiegał dreszcz. Kiedy się uśmiechała, paraliżowało mnie to. Mnie, którego każdy chciał mieć za przyjaciela, obezwładniła jedna, malutka osóbka. Jednak poznałem prawdziwą ją. Pomocną, zabawną, zawsze gotową służyć dobrą radą. Tą, która potrafiła z każdym znaleźć wspólny język. Była prawdziwym aniołem, który 23 kwietnia 2012 roku odszedł do swoich braci i sióstr tam wyżej.


H.



*
Wiem, że miałam nic nie wstawiać, ale nie mogłam się powstrzymać. Jestem tak podekscytowana tym opowiadaniem, że jestem prawie pewna, że okaże się niewypałem. Ale bądźmy dobrej myśli, co będzie to będzie. Ten fragment jest zapowiedzią części pierwszej - czyli relacji Harry'ego i Emmy. Krótki, ale o to chodzi. 
Czekam na jakieś opinie czy coś.
ps. Klikając na tekst piosenki, włączacie ją. Może każdemu przypadnie do gustu, ale właśnie to moja wizja ;)

3 komentarze:

  1. So, naprawdę to jest bardzo krótkie i nie mogę doczekać się czegoś więcej. Mam nadzieję, że szybko znów coś dodasz! Emma wydaje się być wspaniałą osobą i tak smutno na końcu, ale mam przeczucie że to opowiadanie będzie całe smutne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ers reicht nicht aus, dass man uebeг etwas etwas weiss, man muѕs ɑuch koennen, es akkurat den anderen mіtzuteilen, und das wurde hier
    positiv gemacht. Ich veгstehe alles, obendrein muss
    nicht weіter stoebern. Herzlichen Dank.


    Here iѕ my pɑge ... px24 [koreasystemtrading.org]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wo kann ich hіer meine Bedenken oɗer Suggestionen erlaeutern?

    Take a loоk ɑt my web-sitе :: px24; ,

    OdpowiedzUsuń